Articom

Customer Care Officer B2B

Als Customer Care Officer ben jij de rots in de branding voor onze klanten én collega’s. Jij zorgt dat alles achter de schermen vlot verloopt. Geen vraag is te veel, geen dossier te complex. Jij houdt het hoofd koel en de administratie op orde. Belangrijkste verantwoordelijkheden & taken: - Je helpt klanten met vragen en klachten en zoekt naar structurele oplossingen. - Je helpt met offertes, klantendossiers en administratie. - Je zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van bestellingen. - Je denkt mee na over hoe we onze interne werking kunnen optimaliseren. Functioneringscriteria: - Tevreden klanten én collega’s - Nauwkeurige administratie - Proactieve signalering van knelpunten Wat we van jou verwachten: - Opleiding: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring - Ervaring: ervaring in B2B klantenservice is een plus - Talen: talenkennis: Nederlands, Frans & Engels - Soft skills: administratief sterk, oplossingsgericht & communicatief

Delen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Als Customer Care Officer ben jij de rots in de branding voor onze klanten én collega’s. Jij zorgt dat alles achter de schermen vlot verloopt. Geen vraag is te veel, geen dossier te complex. Jij houdt het hoofd koel en de administratie op orde.

Belangrijkste verantwoordelijkheden & taken:
– Je helpt klanten met vragen en klachten en zoekt naar structurele oplossingen.
– Je helpt met offertes, klantendossiers en administratie.
– Je zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van bestellingen.
– Je denkt mee na over hoe we onze interne werking kunnen optimaliseren.

Functioneringscriteria:
– Tevreden klanten én collega’s
– Nauwkeurige administratie
– Proactieve signalering van knelpunten

Wat we van jou verwachten:
– Opleiding: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
– Ervaring: ervaring in B2B klantenservice is een plus
– Talen: talenkennis: Nederlands, Frans & Engels
– Soft skills: administratief sterk, oplossingsgericht & communicatief

Contactinformatie

Stuur ons een bericht