FAQ

De meest gestelde vragen en antwoorden over Maintenance

Voor uw bezoek

Toon de barcode op uw smartphone of tablet ter plaatse aan de kassa. Zodra uw ticket gescand is, kan u de beurs betreden.

U ontvangt uw registratiecode via een persoonlijke uitnodiging, via vaktijdschriften of via een exposant.

Ja! Om lange wachtrijen aan de ingang te voorkomen, is het verplicht om je vooraf online te registeren. Na een succesvolle registratie ontvangt u een mail met uw persoonlijk ticket.

Nee, elk ticket is persoonlijk en kan niet overgedragen worden. Je kan jouw collega online registeren.

Tijdens uw bezoek

Ja. U kan gratis verbinding maken met het netwerk ‘Antwerp Expo’.

Ja. Doorheen de beurshallen vindt u cateringpunten. Zo geniet u tijdensuwe bezoek van een pauze met lunch, tussendoortjes, koffie, ..

Ja. Op vertoon van uw- bezoekersbadge geraakt u vlot terug binnen.

Na uw bezoek

Bent u iets verloren en nog aanwezig in Antwerp Expo? Meldt u aan het Easyfairs Businesspoint. Bent u al thuis? Stuur ons een mail op marketing-mai@easyfairs.com.

De foto’s verschijnen na de beurs op onze website.

Niet gevonden wat je zocht?

Geef uw vragen aan ons door en het Maintenance team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Scroll naar top